Pagastu nodaļas
Pagasta pārvalde ir Vecumnieku novada Domes izveidota struktūrvienība, kas pagasta pārvaldes teritorijā iedzīvotājiem nodrošina pašvaldības sniegto pakalpojumu pieejamību.
Pagasta pārvaldes funkcijas:
- sniegt informāciju interesentiem par novada Domes un pārvaldes kompetencē esošiem jautājumiem;
- nodrošināt informācijas apriti starp pašvaldības institūcijām un pagasta pārvaldes teritorijā esošajām pašvaldības iestādēm;
- organizēt pagasta pārvaldes pārziņā nodotās kustamās un nekustamās mantas apsaimniekošanu;
- atbilstoši likuma “ Par arhīviem” prasībām uzkrāt un saglabāt pagasta pārvaldes dokumentus līdz to nodošanai Domes atbildīgajam darbiniekam par arhīva dokumentu kārtošanu.
Pagasta pārvalde sniedz iedzīvotājiem šādus pakalpojumus:
- izsniedz pašvaldības kompetencē esošas izziņas;
- pieņem valsts noteikto nodokļu un nodevu maksājumus, kuru iekasēšana ir uzdota pašvaldībai, kā arī novada Domes noteikto nodevu maksājumus un maksājumus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem;
- nodrošina pašvaldības sociālo pabalstu izmaksas;
- pieņem iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus no pagastā dzīvojošajiem iedzīvotājiem un tajā reģistrētajām juridiskajām personām;
- nodrošina pieejamību informācijai par Domes pieņemtajiem lēmumiem.
Pagasta pārvaldē iedzīvotājiem pieejami sociālā darbinieka, Bāriņtiesas locekļa, lauku attīstības konsultanta pakalpojumi.